Dagens sms

Från mina kollega på LF, Magdalena Perlinska:

"Nu går vi mot jul & i tomtarnas stuga har man kul. Mor sitter på far & rider medan nissarna hoppar runt och kvider. När säcken ska tömmas av far går mor ner på knä så rar. Tomtefar avslutar med ett högljutt gnägg och vips hade mor ett vitt skägg. Glad lucia önskar polacken"

Jag är som vanligt, när det gäller Magdalena, mållös. Vad svarar man på sånt?
 
Idag har vi pratat om bröstcancer på patologin. Jag och Karin undersökte oss själva under lektionen. Förhoppningsvis har vi inga problem. Jag och Karin borde inte sitta med varandra, det är lite olämpligt om de mest hypokondriska ska umgås när man pratar om tumörer. Karin förstörde en bänk och störde lektionen. Typiskt Karin! Vi höll dessutom ett lucia-tåg fast det var bara vi två som var på medan klassen skrattade åt vårt fina framträdande. "Men så hårt".

Imorgon blir det plugg, inköp av toga inför Nobelfesten (spexfesten) samt myskväll med Karin. Jag säger bara: "Snakes in löööv". 

Kommentarer
Postat av: karin

typiskt mej? det är väl typiskt DEJ jag måste ha blivit smittad ;P

yet still,
snakes in löööööööööööööööv

2007-12-13 @ 16:29:45
Postat av: karin

UPPDATERA LOTTA man skulle ju kunna tro att du har ett tråkigt liv?!?!?

... like snakes in love

2007-12-16 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0