Jeeej...

Nu är det jullov! Vilket innebär att jag jobbar torsdag och fredag, vilket känns fruktansvärt slappt om man jämför med föreläsningar från 8 till halv 4 och en tenta på det. Nu ska jag bara göra klart transkriptionerna och sedan är det jul på riktigt. Men herregud vad jag är trött ... Idag diskuterade jag och Karin vem av oss som skulle passa bäst i skägg. Tentan idag var helt okej, särskilt om man jämför med föregående som nästan alla i klassen hade problem med. Det var mer filosofi än plugg. Boooorrring.

Jag gjorde ett test på facebook för att se vem jag var i Seinfeld. George Costanza. Nog för att han bär upp det programmet, men hur kul är det att liknas vid honom? Nu kommer folk säga upp kontakten med mig. För jag vet flera som anser att Costanza är så vidrig att de inte ens kan se Seinfeld. Vilket är tragiskt i sig.

Det bästa idag: Alla var så glada och peppade på jul. Man blir glad av andra som känner glädge.
Det sämsta idag: Att jag struntade i andra delen på föreläsningen i måndags, vilket resulterade i att jag förväxlade glutenallergi med hemorrojder. Men hur lätt är det med så många latinska termer? Man kan undra hur de tänker när de ger oss heldagar i skolan en vecka och två dagar till plugg och sedan en tenta. Och allt detta på 1 ynka poäng. Plus att våra föreläsningar är oroväckande lika läkarnas. Läkarna har det alltså mer slappt än oss, de får i alla fall tjugopoängstentor. Men ja ä int bitter! Skål!

Nu ska jag peppa inför julen istället.

Kommentarer
Postat av: Karin

du har ju bytt till min, bill ;P

2007-12-19 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0