I'm electric - I just want to dance

Vad ska jag göra åt min stalker på betapet? Har glömt att svara på hans svar på min skogspromenadsfråga.
Så här ser vår konversation ut:

myskille:
"ojojoj men hej snygging.. dej skulle man ju inte ha nått emot att se mer av*LER*"

lottajag:
"Hej på dig myskillen!
Kan du berätta mer om dig själv? Gillar du långa skogspromenader? Och jag tar för givet att du gillar myskvällar precis som jag. *LER*"

myskille:
"ja vist:o) är en enligt andra sexig kille på 27 blå ögon snaggad smal v-tränad kropp. bor i en liten tvåa med min sambo..(hoppas de inte är nått hinder). tycker om att mysa mycket:o) men jobbar om dagarna i stan så därför jag blev väldigt intresserad av dej*blink* får alldeles för lite närhet hemma så jag söker någon som vill krama mej lite mer:o)*blink* addda mej på [email protected]"

Sedan skriver han ytterligare ett meddelande:
"hej igen glömde svara på din fråga. absolut gillar jag skogspromenader:o) puss puss snygging. hoppasvi hörs mer! har du caam?"

Sedan ytterligare ett:
"hej igen.. vill du inte skriva nått mer till mej tösen:o) puss"

................................

Vad ska jag svara tycker ni? Jag funderar på att hunt him down like a dog, ta reda på vars han bor och sedan låta min gode vän Erik-Olof gå fram och presentera sig såsom Lotta. Det är den bästa idén hittills.

Jag är trött, det var drygt att jobba idag. Av misstag råkade jag radera en excelmapp på datorn som nu förhindrar alla TM-are att gå in där, så nu måste jag göra om originalmappen manuellt. Det kommer kort sagt ta tiiiid. Börjar jobba kl 8 så jag har åtminstone tid på mig! jeeeeeeej. Det var inte jag, det var Mållgan.



Damn him!

Kommentarer
Postat av: Karin

han bara tar sig in överallt, mållgan.
tur att du har superpowers som en äkta superlotta.

2008-04-03 @ 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0