Jag gillar inte skägg...

Gårdagen var trevlig. Skola från 8 till 16 men väldigt intressant med barnlogopedi.
Sedan blev det hemgång med Karin och PMS-Lotta. Jag var rätt dryg igår och kände mig en aning bitter. När en vänlig person frågade om vi hittade ut ur en lokal som förvirrade oss svarade jag kallt "vi har ben". Man kan fråga sig vilket slags svar det är. Vi åt en god middag med torsk, laddat med Omega3 så att vi inte får koncentrationssvårigheter på fyllan. Anna kom och tillsammans begav vi oss till SpexLena för att festa där. Frida plockade vi upp på vägen. Det var trevligt hos Lena men jag och Frida begav oss till Scharinska för att se ett hårdrocksband, Assailant. Väl där träffade jag en kille som jag känner via volvo, hade tipsat honom om bandet som skulle spela. Han ville hänga med oss men vi for på Pipes istället och glömde säga adjö, det var verkligen inte meningen att vara otrevlig men både jag och Frida blir så flängiga på fyllan. Sedan blev det pipes och slutligen max. Det värsta var när Frida sade, apropå absolut ingenting: "Jag gillar inte skägg". Det tyckte jag var hysteriskt roligt så jag kom på den briljanta idén att smsa henne det exakta meddelandet så att vi skulle komma ihåg det men som genom en gudomlig magi råkar jag även smsa det till volvokillen som självklart har just skägg. Skickar då även ett sms där jag skriver att jag råkade skicka fel till honom och att jag inte menade något illa. Vaknar morgonen därpå med lite ångest över min klantighet men ser till min lycka att smset bara ligger i utkorgen av någon anledning. Men då råkar jag skicka det istället för att ta bort det! så volvokillen: Om du någonsin läser detta, det var inte meningen men när jag tänker efter gillar jag inte skägg.

---

Träffade Anna på stan idag. Hon fick ett felaktigt sms skickat från Norge. Hur många norrmän krävs det för att skicka ett korrekt sms?
Nu ska jag servera umespexet mitt i natten. Jag kommer säkert tappa massa tallrikar.

Kläm


Kommentarer
Postat av: Karin

jag gillar PMS lotta, det är hon som ger mej all kraft!
: )

2008-04-14 @ 15:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0