A new week has come!

Numera bor jag på matematikgränd tillsammans med king-lika Karin. Det är kingeliking.
Här är en bild på oss: image5


Ingen miniatyrbild här inte!

Vi har en lugn period just nu - tack gode gud för den. Då hinner man kanske flytta in lite grejer till lägenheten.

Annars så har jag kollat om jag har TBC-vaccin, det var en skön spruta vi tog anser jag, medan Karin har lite av en sprutskräck. Hon var dock jätteduktig och klarade sig galant. Igår kollade de om jag hade vaccin sedan förut och det var det tydligt att jag hade eftersom min arm hade reagerat tydligt.
Eftersom min buckla var över 10 mm var jag tvungen att röntga för att se om TBC spridit sig till lungorna. Det var kul. Jag stod med naken överkropp och just då jag flashade brösten kom en ung kille som verkade (?) praktisera där. Han stod och glodde men slutade minsann med det när jag tog på mig bh. Vadan detta? Plus att jag tappade bikiniöverdelen när jag simmade så nu har jag flashat tillräckligt. För denna vecka.

Håller på att söka jobb som au-pair i sommar, känner att jag behöver omväxling. Det kan nog bli riktigt, riktigt bra. Har fått svar från flera olika länder.

LF ska nyanställa. Min chef lovar att det kommer bli en rolig kompott av människor. Det ser minsann lovande ut. Ska jobba dagtid i veckan, det blir bra eftersom vi har massa tid över. Show me the money! 


Kommentarer
Postat av: Karin

Lotta din apa du kan ju inte låta oss bli STRÖMLÖSA
för att citera mej själv för en stund sen.

Vad jag egentligen menar är - våren kommer att bli king.

2008-02-08 @ 11:20:20
URL: http://simma.webblogg.se
Postat av: Karin

kinglish ;P

2008-02-09 @ 15:56:51
URL: http://simma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0