hawaiifesten.. Hawaii Persson!

Åhhh, "inflyttningsfesten" som jag och Karin hade war wunderbar, Det kom precis lagom mycket folk, stämningen var hög och folk var trevliga och sociala,

Det negativa; Anna och Linda lekte med en badboll vilket resulterade i att min taklampa föll ner. En kaskad av glas föll över hela golvet. Anna sade att hon hade pimpat mitt golv. Det var lite drygt att få bort glassplittret idag dock, plus att det även var en sörja av blod och utspilld drink som bredde sig ut över golvet, det var mindre trevligt om man säger så. En annan mindre bra grej var att vi inte hade någon vinöppnare och på grund av att det fanns de som kände sig sugna på lite vin, kändes det som att vi var tvungna att fråga grannarna om de hade någon korkskruv som vi fick låna. Det hade dem. Och vi förstörde den bara genom att sätta den i korkskruven, det var en klen liten sak tydligen. Jag och Karin replacade den med en mycket finare. Och dyrare.


Men bra saker som hände: Grym musik, trevliga människor, fantastiska presenter... Åhhh, Elin gav oss en superfin tavla med mig och Karin som motiv. Det var grejt.


Idag: Har sett Förtrollad, skaffat mobiltelefon nr 2 för att vara tillgänglig, Har 'även fixat låtar till den. Och ätit på Subway. Dagen har varit king!


Kommentarer
Postat av: Karin

Lottaaaaaaaaaa gissa om the helg was royal.
Och: var ääär du egentligen??
Och: hejhej :)

2008-02-25 @ 18:14:33
URL: http://simma.webblogg.se
Postat av: Din bäste vän

Kommentarer, ang. Lottas inlägg om Hawaiifesten:

Ett mycket intresseväckande inlägg med gott flyt och en tydlig röd tråd texten igenom. Du analyserar helgens festligheter på ett innovativt och nyanserat vis, och du pekar på såväl fördelar som nackdelar med festen. Bra!
Språket är i hög grad korrekt och är för syftet välfungerande. Dock är jag lite bekymrad över viss kommatering och en och annan satsradning vilket du i fortsättningen bör se över. En och annan onödig kodväxling har även smugit sin in i texten, men det är bara att replaca några ord så blir det nog really grejt, yo!


Sammanfattningsvis är jag dock mycket nöjd med din insats, och följer med spänd förväntan hur utvecklingen av din blogg kommer att te sig! Jag håller tummarna för dig!

Betyg: Mvg-

/ Din gode vän, Tomas af Leijonstjärt

2008-02-26 @ 21:50:42
URL: http://pluppfisk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0