Anonym

Ikväll har en "anonym person" tagit upp ett ämne på diskussion som inte tidigare diskuterats så mycket. Eftersom tjejer har lite av en svårighet att "olla" saker så måste det finnas en motsvarighet för det kvinnliga könet. Ja, Den Anonyme Personen Gustaf säger då att vi kan snigla saker! Det låter fräsht, men jag undrar över ordets bakgrund. Är det någon som har jämfört effekten av sniglar som gnuggats mot diverse föremål med tjejers gnuggning? I så fall vill jag att denne person tillkännager sig NU. Jag har många frågor ikväll.

Karin och jag hånglade nästan ikväll. Bildbevis kommer senare.

Fortsättning följer. Tom-ass hälsar och Karin är allmänt odräglig. Sofia vill att jag ska nämna henne, Det gör jag inte. Som synes. Puss från Karin. Bajs från Anna och Sofia. Tomas tar tillbaka hälsningen som han nyss gjorde. Nu är det drinkdags och jag och Karin ska snart framföra vår hyllning till Sofiaaaaaaaaa. Hon blev lurad idag på vår överraskningsfest. Jag gillar Sofia.

Uppdatering 23:23:
Nu får jag önska något. Vi har roligt, nu har Karin och jag framfört vår tribute till Suffe ännu en gång. Thomas säger att vi var bra och Anna säger att hon också var med. Det var hon för hon beat-boxade eftersom hon bad om det. Okeeej, sade vi då, men Anna var jätteduktig. Men hon var int me och skrev låten dock.

Elin säger att det är grovleken som räknas. Okej,

Kommentarer
Postat av: Karin

haha, the night was the night
och tomas heter han, utan h!!:P

2008-01-13 @ 15:32:50
Postat av: Anna

Hahaha. Det var verkligen en underbar kväll.
Många intressanta saker sades, minst sagt. :D

2008-01-15 @ 10:36:55
URL: http://annoschka.blogspot.com
Postat av: Suffe

Jag kan inte tacka nog, ni är helt underbara! Tycker om er så otroligt mycket you guys! :D
Haha, Karin har helt rätt men det gör inget för du skriver så bra med eller utan TH :P
Snail you later! ;)

2008-01-15 @ 17:32:15
Postat av: Kim

om "dålig på att uppdatera" var en vätska skulle du vara typ jätteblöt nu. hej förresten!

2008-01-24 @ 20:53:17
URL: http://blog.magical.se
Postat av: Per-Robin

Gud vad mycket kommentarer du börjar få! Men det är lite för internt för att vi externa läsare ska förstå hela sammanhanget. Hur många läsare har du nuförtiden? Själv har man ju slagit rekord. :)

2008-02-13 @ 02:32:47
URL: http://perrobin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0