Bara tentaångest ibland...

...fast konstant om man går logopedprogrammet. Imorgon en neurologitenta där man ska ha 70% för att bli godkänd. Och jag har inte ens pluggat en dag till den. Men det går som det går, det löser sig.

Banketten i tisdags var underbar. En av de bästa utekvällarna i historien. Och helt otippat. Tydligen kan även ekonomer festa när det kommer till kritan. Och jag och min kollega dansade robotdansen, buggade i mitten av en ring med blandat resultat och vi var allmänt seriösa. Jag hade bra bordsplacering och fick sitta med tre trevliga killar. Dessutom träffade min kollega en kille hon inte sett sedan gymnasiet. Hon presenterade honom som sin mobbare. Han kallade henne "dreglet" och "fontänen" och hon kallade honom "kamelen". Det var härligt. Hon hade tydligen sprutat saliv (p.g.a dubbelsidig räls) när just han gått förbi så det var bara han som såg det och inte hans kompisar. 
Jag sov 4 timmar och sedan var det föreläsning och jag var i toppform.

Idag har jag jobbat och det var king. Jag borde ha pluggat. Imorgon blir det subway efter tentan. Med mina fina människor Änä-Pänä och Simmisen! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Änä-Päna, I like the sound of that!

2008-01-31 @ 22:41:49
URL: http://annoschka.blogspot.com
Postat av: Maria

Du är för ambitiös!

2008-02-01 @ 21:31:23
Postat av: karin

the simmis is undering: hur blev det med redlösheten igår?

2008-02-02 @ 11:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0