"No brain is better than bad brain"

Citatet och även dagens rubrik kommer från en föreläsare som talade om hjärntumörer. Jag vet inte, men jag tror att buskapet är att man ska skära så mycket hjärna som det går. Det finns så mycket jag borde göra idag, men jag orkar inte. Jag är trött. Förstår ni det?

Imorgon ska jag på bankett kl 18. Och vi går i skolan från 8 till 16. Stressigt värre. Detta får jag lösa med sminkning på morgonen, vilket är sjukt jobbigt för då vill man sova. Men vad gör man inte för gratis buffé, fördrinkar, underhållning och framför allt: promoting av Länsförsäkringar... Jag ska lovorda dem med mitt mest positiva leende imorgon. Jag vet inte varför. Men jag får gratis mat. Är det förresten oartigt att be om en doggy-bag på banketter? Jag har ingen aning om hur man ska förhålla sig till situtaioner där man inte äter nudlar eller köttbullar.


--- CINDY LAUPER - SHE BOP ---

Det finns dem som klagar på att jag uppdaterar min blogg för lite och jag känner att det kan vara dags att göra det nu. Jag borde med andra ord plugga egentligen. I helgen har jag varit i Sthlm och ätit sushi. Det var mycket trevligt. Det kändes vårigt där, det fanns till och med grönt gräs. Så orutinerat! Det ska vara snö överallt tycker jag.

Just det! Jag och min bästaste Karin flyttar mycket snart ihop. På söndag kan jag börja flytta in grejor. Det kan bli mycket bra det här. Inflyttningsfest tillägnad denna kombination av Bill och Bull kommer snart. Inom kort alltså. Prepare - or be snailed later

 


Kommentarer
Postat av: Kim

bra uppdaterat. heja heja!

2008-01-30 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0