Uppdatering

Karin ville att jag skulle uppdatera min blogg så nu gör jag det. Bara i syftet att bräcka henne. Nee.

Julen: Var bra. Min bror fick guitar hero i julklapp till sitt Wee, så det enda familjen gjorde till jul var att spela det. Min familj är ganska konservativ när det gäller jultraditioner, som det kanske märks. Jag drack dessutom äggtoddy för första gången i mitt liv och det var riktigt gott. Cred till min bror som fixade bra julmat.

Mellandagarna: Var inressanta på flera olika sätt. Bästa sms:et kom från min vän Frida när jag frågade hur hon hade haft det på sin utekväll: "Jag drack typ ingenting men blev ändå jättefull. Jag flög omkring och tappade bort Chrille. Jag är kass." Typiskt Frida!

Nyår: Ett av de bästa hittills! God mat, bra sällskap och en underbar sketch konstruerad av mig personligen. Helt enkelt sjuk humor som ingen förstod. Vilket jag älskar. Och stackars Thomas och Anna blev tvingade att framföra denna "sketch" ett antal gånger under kvällen. (Den gick ut på att jag blåste i en festpipa som lät som ett flygplan när det startar, medan Thomas var pilot och sade bland annat: "Det här är er pilot Thomas Marklund. Det är 15 grader ute. Jag ska slå dig med min käpp!" Sedan sade Anna - i egenskap av flygvärdinna - "Kaffe. Té. Kaffe. Té." Sedan var sketchen slut.)

Succé! 

Nu har skolan börjat för oss logopeder och vi är helt ensamma på sjukhuset och universitetet. The pain!



 

Kommentarer
Postat av: Karin

din bajs? uppdatera mera!:P

2008-01-06 @ 14:12:58
Postat av: Lotta

Karin! Lugn och fin!

2008-01-06 @ 17:08:55
Postat av: Tomas

Fast den "bästa" biten ur sketchen utelämnade du ju... ;)

2008-01-07 @ 10:55:25
Postat av: Karin

vad var den bästa biten!??!?!?

2008-01-07 @ 15:55:44
Postat av: Lotta

Haha! Backstreet boys! Five! Samt handrörelser - vad annars?

2008-01-07 @ 19:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0