Denna dagen - ett liv

Idag:

Sovit 10 timmar - precis lagom
Solat 2 timmar - kommer förmodligen få hudcancer, men något måste man ju dö av
Åkt bil med Andreas och Elin ner på stan, det var schyrrigt
Ätit på subway med redan nämnda samt Anna, Karin och Erik-Olof
Träffat Sofia och Tomas som fyllde år Idag - Grattis!
Ätit glass på stan med alla + Arvid ur klassen som dök upp som gubben i lådan
Knäckt Erik-Olof i alla diskussioner
Handlat cider (!) på systemet istället för vin. Omväxling förnöjer. En anställd på systemet tappade ett antal vinflaskor i golvet så stanket var knappt outhärdlig. Man fick f.ö. en s.k. gåva av systemet om man visade leg. Det ser typ ut som tuggummin eller nåt.
Åkt buss med Anna och sett vad jag tror kan vara en hora
Promenerat med Frida och snackat skit om mytomaner och konstaterat att man måste passa på att supa nu innan det är för sent.

Nu: Desperate housewives

- - -

DH var mycket bra.
Loggade in på mitt apberg (vilket man inte borde ha i min ålder) och fick följande meddelande:
"hej
hur är du? dina build är jette fin.

kan vi parata ?

om du vill du kan ringa mig på -telenr-"
 
Det kanske är ett tecken på att jag borde avsluta mitt medlemskap för gott.
Men jag uppskattar frågan "hur är du?" Det är en dum fråga som kräver ett dumt svar.
Jag kanske borde svara "knepig" och inget mer.
Imorgon blir det heldag i skolan, ack och fy.
sov gott.
-Shamoosh the mysterious whale-


Kommentarer
Postat av: Oohsa

Hur ska man gå till väga för att bli uppmärksammad på bästa sätt då?



Tänk om man bara vill berätta hur söt du är och att man vill ta en fika på stan med dig. Ytligt, javisst, men det är ju en komplimang? Man kan skriva det rakt ut men till följd skapas då antingen irritation eller så väcks intresse. Det är ganska stor skillnad på de båda utvägarna. Därför är vi killar rätt dumma i huvudet, oavsett vad vi än skriver till er tjejer, på ett apberg, för att få lära känna er.



:)

2008-08-01 @ 15:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0