Varför man inte ska cykla när man blundar...

... på svingen av alla ställen:

1. Man kommer att skada sig. Detta är egentligen oundvikligt.

2. Man får inga pengar av att skadas om man inte är med i ett perverst program från MTV.

3. Det kommer ta lång tid att skriva på datorn med en hand om man, som jag, har brutit strålbenet.

4. Gips är jobbigt.

Eventuella "fördelar": Jag har nog världens hittills största blåmärke, det är rätt så coolt. Jag fick åka ambulans uppför svingen, det är det inte många som får. Jag har fått uppleva en brytning av en kroppsdel. Karin och E-O har målat fantastiska illustrationer på mitt gips.

Jag vill passa på att tacka Magnus the man som sällskapade med mig på akuten. Karin får en näve för att hon är min personliga assistent. Nu ska jag kanske passa på att ta en tradolan, eller tra-la-la som de också tydligen kallas.

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=3020437


En sådan här fick jag åka med:


Kommentarer
Postat av: Bea

Namen stackars!

2008-06-16 @ 17:40:01
Postat av: karin

ja herregud vad illa det kan gå.

jag säger bara till er allihopa: cyklar ni så titta samtidigt, hett tips från karin som fick ett sms från lotta på natten mot söndagen där det endast stod "jag är på akuten.det är ej bra"

2008-06-16 @ 17:54:19
Postat av: Linda

Kan det hända att det var alkohol inblandat? Ändå jobbigt hur som haver.

2008-06-18 @ 07:56:16
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: Lotta

alkohol var lite intaget

2008-06-18 @ 17:56:47
Postat av: karin

update

2008-09-11 @ 16:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0