Glad påsk och glada älgar!

"Här var det hi och här var det hå och här var det glada älgar"

Sitter vid Karins dator och fördriver lite tid. Det bästa är att jag börjar tycka om hennes musiksmak. I alla fall lite.
Igår skjutsade jag mina föräldrar till flygplatsen eftersom de ska åka till USA. Det jobbiga var att mamma ringde klockan 5 och sade att pappa skulle komma förbi med bilen, så jag ställde mig därute för att vänta. Ingen pappa, men väldigt norrländsk kyla bjöds det på. Till slut ringde jag och då hade han farit förbi min bror med ett brev istället... Hoppas det var ett bombhot. När jag väl fick skjuts så visade det sig att vi skulle förbi deras hem för de hade tydligen inte packat klart än! Jag var morgontrött och förbannad, inte att leka med. Men till slut förlät jag dem för deras klanterier. Sedan for jag hem och somnade om. Annars så spelade jag guitar hero med min bror och sedan såg vi "Hitman", en actionfilm baserad på ett dataspel. Den var faktiskt riktigt bra.

Idag har jag väckts av ett par andra jubelidioter, de s k "Karin" och "Gustaf". Gustaf plingade av någon anledning på dörren flera gånger trots att Karin ändå skulle öppna. Moget. Sedan prasslade dem i en påse och pratade högljutt. Min första tanke var inte "Har ni fest eller?". Istället höjdes min puls och jag blev lite aggressiv, jag tror att mina hormoner är lite i obalans. MEN: Jag bet ihop och bad de vara lite tystare nästa gång. Men nu är jag glad igen :) Skjutsade min bror till en buss och han bjöd på lunch på Subway. Rekommenderar Subway Melt. Mmm. I övrigt: Har spelar betapet och jag är alltid så nära att vinna, men på slutet tappar jag jämt fokus och förlorar. Därför ger jag upp, är hellre en quitter än att jag får en förlust. Japp. Det är illa. Fick förresten en stalker på betapet eftersom jag av någon anledning lagt upp en bild där.



Han heter "myskille" och på hans förnamn står det "Norrlands" och på hans efternamn "Bus". Haha. Han skrev:
"men hej snygging.. dej skulle man ju inte ha nått emot att se mer av*LER*"

Jag skrev tillbaka (med liten anspelning på kontaktannons) :

"Nej men hej där! Berätta mer om dig själv. Gillar du långa skogspromenader och jag tar för givet att du gillar mysiga hemkvällar? Det gör jag *LER* Lotta"

Var det ett bra svar?

---

I övrigt är jag ganska bitter. Hade en hemtenta i audiologi som alla fått igen utom jag. Så jag bestämde att kolla om mina poäng blivit registrerade. Icket. Då visar det sig att läraren inte ens har rättat den. Men jag ser på min hotmail att jag har skickat eländet till henne. Men det är hennes miss. Inte min. Nu är vi inte längre vänner, hon och jag.

Nu är det låten "Hacka hål" och det betyder att jag måste gå.

Kommentarer
Postat av: Karin

Lotta, min musik är king!

2008-03-21 @ 17:40:01
URL: http://simma.webblogg.se
Postat av: Gustaf

Klockan var ju faktiskt ganska mycket... Jag förväntade mig att en pigg och glad Lotta skulle stå alldeles precis innanför dörren med nybakade frukostbullar och ett varmt välkomnande... men icke!!

Ack!!

2008-03-21 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0