Ingen uppdatering :(

Okej, jag erkänner. Men jag har haft mycket att göra i skolan.
Men nu är det snart lov och då blir det andra bullar.
Jag har kommit fram till en sak. Jag blir en bitch på fyllan.

Jag tar på Peter Jöback (likasinnad?)
Jag var på en fest med ett gäng och vi skulle åka taxi därifrån. Då säger en kille att han måste pissa just när taxin ska åka. Då säger jag åt chauffören att börja åka bara på skämt, det gör han också. Sådant tycker jag är kul.
Jag slår på folks armar.
Jag häller vatten i folks nackar.
I helgen sade en kille åt mig: "Snacka inte med honom. Han är så snygg". Varpå jag svarar: "Då kan jag prata med dig istället"...

Vad är det för fel på mitt undermedvetna? Det här är inte bra...

Jag tappade andan inatt igen. Mardrömmar kiss my ass. Jag mår ju bra!

---

Magnus visar rätt takter vad gäller TV-licens. Läs själva på http://gimpsuit.blogg.se 
Och min Robin verkar se fram emot vårt möte. Det känns bra. Även han förtjänar en länk:
www.perrobin.se  

Sov gott! Imorgon får jag träffa gammKarin. Jag har t.o.m. städat för hennes skull. Lix.

----

Ännu mer update

Dikt från E-O

"blicka bort över skogen och floden, där finner du staden Boden, där är jag, den du på har pejl, namnet var erik-olov älg, du känner mig o vet hur jag är, skummis, rolig, eller bara lite sär, vilket det än må vara, vill jag nu säga bara, att det är som jag har på känn, att du är en riktigt fin vän" 

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Karin

jag har världens bästa combo. sådetså.

2008-03-19 @ 23:24:22
URL: http://simma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0