Jag är bakis

idag. Det var inte alls tänkt att det skulle bli så, men min generöse bror bjöd på drinkar... Jag träffade hans kollegor från Volvo, det var mycket intressant. "Den nakne polisen" frågade om jag var singel och skulle ha min msn... Han är mest känd för att ha posat naken på en polisbil och tagit massa foton, vilket är ganska illegalt. Jag försökte åtminstone avböja hans förfrågningar på ett artigt vis. Till slut sade han:
"Men du kanske inte vill ha en gubbes msn?" Indeed. 

Jag sjöng även en duett på karaoke, applåderna var spridda. Min kompanjon var relativt tyst, så det var jag som fick styra upp "Let your spirit fly".

I helgen har Karins syster varit här, de har haft det kul ihop tror jag. Undrar ibland hur det skulle vara att ha en syster, men jag känner mig väldigt nöjd med att ha en storebror dock.

Imorgon fyller jag år! Wohooo!

Nästa vecka blir det kanske blinddate. Haha. 

Kommentarer
Postat av: Suffe

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LOTTA! :D
Hoppas du får en fin dag, jag förgyller den om några timmar iallafall ;)
Snail you later!

2008-03-03 @ 01:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0