Partey!

Igår var det party hemma hos oss. Jag fick flera mycket uppskattade presenter till min numera 23-åriga ära. Allra bäst var en vänbok där mina fina kompisar fick skriva lite om sig själva. Det var även tre vänner som redan hade fyllt i informationen innan jag fick boken. Det var Tomas, Sofia och Anna.

Min bästis Tomas hade svarat lite otippade saker, vilket jag inte har något emot. Ett axplock har vi här:

Person jag beundrar:
Charlotte Perellis sminkös: Vilket tålamod!
Djur jag tycker om: Vandrande pinnar, dammråttor, velociraptorer och framför allt APÖRNAR!
Min högsta önskan: Att någon uppfinner flingor som inte blir blöta av mjölk. Eller fred, jag vet inte.
Kille/Tjej jag vill ha chans på: Lotta, givetvis. Men det skulle förstöra vår vänskap :(

Det blev lite dålig stämning då hans flickvän Sofia även deltog på festen och så här svarade hon på den sistnämnda frågan: Tomas, fast han vet inte om det än, så TYST!

Jag vill helst inte bli inblandad i detta triangeldrama, för då kommer hon komma efter mig, denna Sofia.

Jag bifogar härmed en bild på henne så ni kan varna mig om hon kommer för nära:


image6

Kommentarer
Postat av: Karin

vilken konung du är
;P

2008-03-10 @ 12:53:33
URL: http://simma.webblogg.se
Postat av: Suffe

Jaaa, jag är dig på spåren...så akta dig!! :D
Så kung fest, den var bland de mysigaste faktiskt :)
Jag vill se bilden på dig och Tomas med matchande skjortor!

2008-03-10 @ 15:28:30
Postat av: Tomas

Bilden på sofia som visar hennes enastående skönhet är det enda, förutom vår vänskap, som stoppar mig från att inte fråga chans på dig...

2008-03-13 @ 10:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0