Inspiration

I helgen var det yran! Det firades med Basshunter tydligen... Det visade sig att han framförde kassa låtar på ett uteställe som jag och Tina for till. Tina var inte lite kritisk till detta, hon menade att han var en skåne-wannabe och en dryg tölp. Detta stämmer - förmodligen.

Karin sade så sent som idag "Ska du ha solskydd? Jag bränner mig aldrig i Sverige". Detta sade hon med sin stöddiga Skelleftedialekt såklart. Och gissa vem som är bränd nu - den välpigmenterade Karin kan stoltsera med en saftig bränna på axlarna. Moha.

Nu har jag lite random bilder från Lycksele - Från arboretum (Buddha) samt fest hos Tina, Lina och Miranda. Jag och bästisen Tomas tog flera intressanta bilder. Det var spännande värre!











image21
hehe

image22

vi är coolast. och bäst.

image23

Och nej, det är inte en onykter Markoolio, det är Tomas Marklund.

Kommentarer
Postat av: Karin

hm. jag gillar inte the attention som tomas får i din blogg jämt.
du skriver bara saker som när jag bränner mej.

såhär kan det inte fortgå.

tomas, seriöst, hamnfajten, imorgonkväll!

2008-06-01 @ 00:23:21
URL: http://simma.webblogg.se
Postat av: Tomas

Jaa, ehh, jippi. Självklart uppskattar jag att du lägger upp så smickrande bilder. Vackrare kan det ju egentligen inte bli...

Karin - vi ses inatt, 03.15. Medtag oömma kläder och ett dåligt humör.

2008-06-01 @ 17:58:43
Postat av: Anna

Fina bilder från en fin kväll. :D

2008-06-01 @ 20:13:34
URL: http://annoschka.blogspot.com
Postat av: karin

i WILL be there.

2008-06-01 @ 21:38:45
Postat av: Tomas

3 timmar och 6 minuter kvar. Hoppas du är taggad.

2008-06-02 @ 00:09:27
Postat av: Suffe

Men gaaalet så fina bilder! :D
Och Karin kramar Erik-Olov Älg ;)
Puss på er, ses på onsdag! :D

2008-06-02 @ 23:15:59
Postat av: Gustaf

Tiden för fajten har varit......

VEM VANN????!!!!

VARFÖR HAR NI INTE SKRIVIT NÅT MER OM DET?????

:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O

2008-06-02 @ 23:16:58
Postat av: Tomas

Jag vann på W.O, även om karin bestämt hävdar annat...

2008-06-03 @ 23:57:49
Postat av: Lotta

Jag har faktiskt bevis att Karin Simma sov på matematikgränd så W.O är den slutgiltiga ställningen :)

2008-06-05 @ 01:30:12
URL: http://www.originallotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0