Det är så jag säger det.

Helgen har helt klart varit intressant. Höjdpunkterna kommer från gårdagen som jag spenderade med min kära mor. Eftersom pappa åkte till Sydafrika kände jag att jag kunde hänga med mamma. Hon är verkligen bäst. Det finns få som är så roliga och kontroversiella som denna kvinna. Igår skrek hon på kinarestaurang att bläckfisken smakade som plast. Hon berättade även en anekdot från barndomen. Tydligen trodde hon och hennes kompis på diverse rykten när de var små. Hur som helst florerade det ett rykte om att man blir full om man äter Fox kola. Så varje gång de åt detta började de skratta hysteriskt. Det var som för mig och min bror när vi åt punschflaskor. Som för övrigt är underskattade.

Obama eller McCain? http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/usavalet/2008/electoralcompass2008.html Själv stöder jag Gamm-Obbe. Mamma skulle rösta på McCain - ondskan själv. Det blir intressant att se hur det kommer att gå.

Fick as we blog en otroligt vacker bild. Så här putar man tydligen med läpparna:




© Madame Tussauds

Kommentarer
Postat av: Anna

De finns nog inga vackrare bästisar än ni två. :)

2008-09-28 @ 18:55:46
URL: http://annoschka.blogspot.com
Postat av: Suffe

Jag erkänner mig besegrad. Både vad gäller posten som Tomas själsfrände och priset för snyggast munplutning :P

2008-09-28 @ 23:52:39
Postat av: Tomas

Jag är mållös. Så vackert! Det finns inga ord.

2008-09-29 @ 17:51:38
Postat av: karin

hm....



ja, jag är väl ändå din snyggare bästis? får man anta efter denna bild

2008-09-30 @ 12:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0