Ett sött litet inlägg

Upptäckte mitt i all tristess att jag fått en fin kommentar på ett inlägg jag skrivit där jag klagat på att någon bett om mitt telefonnummer på apberget. Meddelandet:

"Postat av: Oohsa

Hur ska man gå till väga för att bli uppmärksammad på bästa sätt då?

Tänk om man bara vill berätta hur söt du är och att man vill ta en fika på stan med dig. Ytligt, javisst, men det är ju en komplimang? Man kan skriva det rakt ut men till följd skapas då antingen irritation eller så väcks intresse. Det är ganska stor skillnad på de båda utvägarna. Därför är vi killar rätt dumma i huvudet, oavsett vad vi än skriver till er tjejer, på ett apberg, för att få lära känna er. "

Vad svarar man på sådant? Jag tycker att man skriver ett sådant meddelande i kommentarsfältet istället för att fråga om ens telefonnummer på apberget. Det är mer kreativt.

Ikväll har jag sett på bio. Det var trevligt. Vissa är kultiverade och ser på Patrik 1,5. Jag hör inte till dem jag. Nej, tacka vet jag Tropic Thunder. Det är skönt att koppla av någon timme innan man börjar tentaplugga. Orkar inte med neurolingvistiken just nu. Jag ska nog sova 12 timmar om det går. Sedan blir det mjukisbyxor.



Gillar denna bild. Det var en rolig klassfest och Elin var en mästerfotograf. Det var sommar.


Kommentarer
Postat av: Suffe

Jag hade smält lite om jag fått en sån kommentar...ack. Jag är så lättflörtad ;)

Äh, vad ska man med kultivation till när man har Jack Black och prutthumor?! Den var sjukt bra, måste se den igen...om ett tag. :P

Ska lätt INTE plugga ikväll, det får bli imorgon det. Jag sympatimysbyxar också imorgon, samt laddar inför fredag - det kommer bli läckert, det känner jag på mig! ;)

Snail you later!

P.S. God damn vad het du är på den bilden, woman! :)D.S.

2008-09-23 @ 23:11:50
URL: http://zoleon.webblogg.se/
Postat av: karin

hahah, gillar sofias kommentar.

det kommer till att bli såå läckert på mottagningen

när vi gjort tentan





jag gillar inte den här dagen

onsdag

plugg

ack





2008-09-24 @ 10:27:06
Postat av: Suffe

Håller med Karin förbehållningslöst.

Nu måste jag sätta igång, banne mig!

Det är farligt att ha ny dator med internet och allt på, ack. Dagens I-landsproblem eller något. Hoppas ni på Matematikgränd får mer gjort iallafall ;)

Smisk!

2008-09-24 @ 12:06:12
URL: http://zoleon.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Varför? Varför Leila K?

2008-09-25 @ 16:34:17
Postat av: Suffe

Why...WHY?!?!

2008-09-25 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0