ett till inlägg. lite längre. så att säga. alltså.

Karin kände sig besviken över mitt korta inlägg och sade att det nästan var tråkigt!!!
Detta kan inte stämma tänker alla nu. Men så illa är det. Vi sitter och ser på Vem kan slå Filip och Fredrik och jag blir så arg! AAAAARGHH!! Eftersom jag är (pinsamt) insatt i Fredrik Wikingssons och Filip Hammars liv råkar jag veta att massa frågor som återkommer i frågesporterna är något som de skrivit om i sina böcker alternativt visat i hundra höjdare eller dylikt. Ex på detta: Idi Amin, frågor om 80-talsartisten "Sabrina", låten "We shall overcome" etc. Jag är mycket upprörd, men det är kanal 5 och jag borde ha vetat bättre. Med risk för att låta onödigt bitter måste jag bara säga att det finns en sak som är värre än kanal 5 och det är mycket värre. Det är ondskan själv. Det är självklart Peter Jihde jag avser.

Peter Jihde är djävulen. Har ni sett hur han krampaktigt ska tafsa på alla stackars människor i idol? Så fort de kommer ut från juryn ska de ha kramar, oavsett hur det går. Man ser hur de försöker ta sig loss, som skadeskjutna små larver. Men det går inte. De orkar inte. Jag blir nästan tårögd när jag tänker på det, seriöst!

Jihde - gå i ide!





Logopedstudentdagar i Uppsala i helgen. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Till F&Fs försvar kan man ju i alla fall säga att Idi Amin och fröken Friggebo är saker man bör ha koll på ändå, men jo, lite väl vinklade frågor verkar det ju onekligen vara.



Jihde må vara en tafsare, men det är alltid roligt att ha de årliga "vilket-djur-har-inspirerat-till-Jihdes-frisyr-gissningtävlingar".



Förresten funkade inte länken du skickade :(

2008-09-20 @ 21:31:40
Postat av: Suffe

"Man ser hur de försöker ta sig loss, som skadeskjutna små larver." Bästa meningen ever! :D

Håller för övrigt med. Peter Jihde är...90-tal.

2008-09-21 @ 16:20:10
Postat av: karin

bra längd ; P

pusssssssssss romie

2008-09-21 @ 16:37:07
Postat av: karin

är peter verkligen that bad? hm

han är rätt illa, verkligen

2008-09-21 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0